Egy hosszú nyár

2012.12.09. 05:24

2012. éve elején jutottam el arra a pontra, amikor India kalandból kezdett fárasztó feladattá válni, így elkezdtem lobbizni hogy átvigyenek egy másik országba. Ez annyira jól sikerült hogy májusban a régiós főnök látogatásakor kiderült, megyek Koreába. Az Indiai barátok ennek mind megörültek, mert nem gondolták hogy észak-koreában van Tesco :) de aztán nagy sajnálkozásukra kiderült hogy nem a katonai övezetbe megyek tesco gazdaságos árucikkeket rendelni, hanem a sokkal békésebb déli részre, Szöulba lesz a túra.

Június végével le is szereltem Bombayben – azt kell mondjam rég voltam ilyen boldog !! – és elindultam egy rövid európai kitérővel Szöul felé.

1 hét anglia, 1 hét pihenés otthon a családdal – és ekkor jött a telefon, hogy mégsem megyek koreába, várjak picit, van egy B terv – BANGKOK!!! na ha az boldoggá tett hogy eljöhetek Indiából akkor azt képzeljétek el milyen érzés mikor felhívnak az álommelóddal, hogy esetleg bevállalnád-e... :):)

Lényeg a lényeg, kaptam pár hét extra szabit, hogy előkészítsék a dolgokat itt tájföldön és szeptember elejével meg is érkeztem Bangkokba....

Szerző: VidaEra

Szólj hozzá!

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://erathailand.blog.hu/api/trackback/id/tr154955317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása